Sejarah kita

Ningbo Zhen Yue Machinery Co., Ltd. profesional dalam mesin cetak suntikan plastik. Mesinnya mempunyai ciri kualiti stabil & harga yang kompetitif. Dan syarikat menjalankan perniagaan berdasarkan kejujuran & profesion.


Syarikat kita

Pasarannya merangkumi pelanggan domestik dan pelanggan antarabangsa. Dan syarikat itu terus mengembangkan pasaran ke seluruh dunia. Kami menghargai reputasi kami sendiri di pasaran, dan berharap dapat melayani lebih banyak rakan dalam masa terdekat.


Permohonan Produk

Ia memiliki lebih daripada 20 jenis mesin berkualiti. Clamping Force berkisar antara 80T hingga 2000T (Berat Suntikan dari 100g hingga 10, 000g). Elemen utama adalah jenama terkenal.


Kualiti & Reputasi Pengeluaran

Pasukan ini kaya dengan pengalaman pemasaran. Pasar merangkumi banyak negara dan wilayah. Dan syarikat itu mempunyai sistem pengurusan yang cekap. Semua ini memastikan kami dapat membekalkan mesin yang berkualiti kepada pelanggan kami.


Perkhidmatan kami

Syarikat bertanggungjawab untuk pelanggan, dan melakukan yang terbaik untuk memuaskan pelanggan. Kami yakin bahawa di bawah kepemimpinan pengurusan syarikat yang bijak, kami akan mencapai masa depan yang cemerlang.